.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای جدید دیپلماتها در وین علیه ایران

دیپلمات ها در وین ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرده و جمهوری اسلامی را متهم به سرقت اطلاعات کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، دیپلمات هایی که نخواستند نامشان فاش شود، در این باره اعلام کردند که آژانس بین المللی انرژی اتمی نگران است که مبادا ایرانی ها به تجهیزات ذخیره اطلاعات و تجهیزات شخصی بازرسان این نهاد دست یافته باشند.
آسوشیتدپرس به نقل از این دیپلمات ها که نامی از آنها برده نشده، مدعی شد که این دیپلماتها گفته اند که وین نگران آن است که ایران به لب تاپ ها و تلفن های همراه بازرسان دست یافته و اطلاعات داخل آنها را کسب کرده باشد.

این ادعای منابع ناشناس غربی در حالی اکنون منتشر می شود که اخیرا اتحادیه اروپا مدعی شد نامه ایران در پاسخ به نماینده 1+5 حاوی هیچ مطلب جدیدی برای از سرگیری مذاکرات با این گروه نیست.

سخنگوی "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا با بیان این مطلب ادعا کرد مطلبی که برگزاری نشست دیگری را با ایران توجیه کند، در نامه "سعید جلیلی"مشاهده نمی شود.

وی درعین حال اعلام کرد: این اتحادیه برای ایجاد زمینه ای جهت از سرگیری مذاکرات 1+5 آمادگی دارد. این درحالی است که اشتون در اظهارات خود از بازبودن درهای مذاکره با ایران خبر داده است.

همچنین در دورجدید فضا سازی خبری غرب علیه ایران یک رسانه غربی ازمخالفت روسیه با انتشارگزارش بی اساس شورای امنیت درباره آنچه ارسال سلاح به سوریه توسط ایران ادعا شده، خبر داد.

چندین دیپلمات شورای امنیت که خواستند نام آنها فاش نشود، اخیرا به رویترز گفته اند روسیه مخالفت خود را با انتشار گزارش شورای امنیت درباره آنچه ارسال سلاح به سوریه توسط ایران ادعا شده، اعلام کرده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.282 seconds.